Follow me on:

  • 644755_w1020h450c1cx510cy248

Zgrabne, szczupłe, a jednocześnie delikatnie umięśnione uda to marzenie każdej kobiety. Jednak zmagają się często z problemami dotyczącymi tej właśnie partii ciała. Cellulit, brak jędrności, nadmierne otłuszczenie, zbyt duże obwody to niestety codzienność. Istnieją jednak ćwiczenia, które w połączeniu ze zdrową, odpowiednio zbilansowaną dietą (z której postaramy się wyeliminować słone przekąski, słodycze i żywność wysoce przetworzoną) pozwolą nam osiągnąć idealny wygląd ud.

Tylna partia ud będzie odtąd wyglądała ośniewajaco!

Wystarczy tylko, że będziesz regularnie powtarzała to bardzo proste ćwiczenie. Ręce opuść wzdłuż ciała, stań w rozkroku. Ugnij nogi, a proste ręce wyciągnij przed siebie. Następnie prostuj nogi, wyskakując dynamicznie w górę, w tym czasie Twoje ręce niech pozostają nad głową. Po wyskoku powróć do wyjściowej pozycji. Ćwiczenie powtórz w serii przynajmniej kilkanaście razy.

Pokochaj przysiady!

To ćwiczenie dość często traktowane jest nieco po macoszemu. Szkoda, bo daje naprawdę imponujące rezultaty. Pamiętaj jednak, aby nie wykonywać od razu ogromnej ich ilości (kolana na pewno Ci za to podziękują). Zacznij na przykład od dwudziestu i stopniowo zwiększaj ilość powtórzeń.

Wymachy dają świetne rezultaty!

To ćwiczenie jest niezwykle proste. Kładziesz się na boku na karimacie, jedną nogę uginasz lekko, zaś drugą powoli podnosisz do góry, po czym ją opuszczasz. Pamiętaj, że pośpiech jest tu niewskazany, rób to tak, by poczuć, że Twoje mięśnie naprawdę pracują. Na początek możesz robić dwadzieścia lub trzydzieści powtórzeń na każdą nogę.

Ćwicz z piłką!

Znane wszystkim ćwiczenia, kiedy siadamy na piłce, a potem wybijamy się lekko do góry, zbawiennie wpływają na wygląd ud. Z pewnością pozwolą Ci także pozbyć się cellulitu. Ujędrnisz swoje ciało i sprawisz, że będzie wyglądało młodo i zdrowo. 50 tego typu podskoków dziennie to minimum na początek!

Wymachuj!

Połóż się na plecach, następnie wykonuj wymachy – raz jedną nogą, raz drugą, następnie obiema. To proste ćwiczenie pozwoli Ci świetnie ujędrnić mięśnie ud, przekonasz się o tym bardzo szybko!

 

Share

Może Ci się spodobać