Follow me on:

  • backside-1867037_640 (1)

Jędrna pupa jest marzeniem wielu kobiet i mężczyzn. Osiągnięcie wymarzonego efektu nie jest wcale najłatwiejsze. Squaty to przecież nie wszystko. Jak ćwiczyć pośladki, by osiągnąć wymarzony efekt?

1. Wypychanie bioder w górę

Połóż się na plecach i ugnij nogi w kolanach. Ręce ułóż wzdłuż ciała. Następnie wypychaj biodra mocno do góry. W tym ćwiczeniu ważne jest nie tylko tempo, ale również skupienie na silnym wypchnięciu bioder w górę. Istnieją różne warianty wypychania bioder. Możesz wykonywać ćwiczenia opierając kostkę jednej nogi o udo drugiej. Jeśli jesteś zaprawiony w boju, śmiało możesz dodać obciążenie. Efekty zobaczysz szybciej niż myślisz

2. Wykroki

Stań prosto i wciągnij brzuch. Zrób wykrok jedną nogą do przodu. Pamiętaj, że aby nie obciążać nadmiernie swoich stawów, kolano nie powinno wysuwać się za stopę. Dbaj, by wykonywać to ćwiczenie prawidłowo. Tutaj również możesz dodać obciążenie. Weź ciężarki lub butelki z wodą i powtarzaj wykroki na obie nogi.

3. Piesek

Prawdopodobnie najskuteczniejsze ćwiczenia na tzw. brazylijskie pośladki. Przyjmij pozycję klęku podpartego. Rozstaw ręce na szerokość barków. Ugnij nogę w kolanie i podnieś ją do góry, a następnie wyprostuj ją z silnym wymachem w bok. Powtarzaj na obydwie strony i ciesz się niesamowitymi efektami.

4. Wymachy nóg

Połóż się na boku, możesz podeprzeć się ręką. Następnie podnoś i opuszczaj nogę. Wykonuj ćwiczenie świadomie, nie rozluźniając pośladków. Powtarzaj na obydwie strony. Możesz również cały czas trzymać nogę wysoko w górze i wykonywać nią mniejsze wymachy wyżej i niżej.

5.Unoszenie nóg

Połóż się na brzuchu, głowę podeprzyj dłońmi. Zegnij jedną nogę do góry pod kątem 90 stopni. Podnieś ją do góry i pulsuj 5-10 cm nad ziemią. Takie ćwiczenie wykonuj na obydwie strony i szybko ciesz się efektami.

 

Pamiętaj, że ćwiczenia na pośladki przynoszą efekty tylko wtedy, gdy są wykonywane systematycznie. Poświęcaj codziennie chociaż kilka minut na ich trening, a Twoja pupa będzie jędrna i sprężysta.

Share

Może Ci się spodobać